het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Evi Mol - WaarBenJij.nu het avontuur is begonnen! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Evi Mol - WaarBenJij.nu

het avontuur is begonnen!

Door: evi

Blijf op de hoogte en volg Evi

07 Februari 2014 | Nederland, Schiphol

Hoi allen!

het avontuur is begonnen!!! Gisteren heb ik alle laatste spullen met moeite kunnen inpakken! 35 kilo lijkt veel maar als je ook je kussen, handdoeken, dekbedovertrek en schoolspullen moet meenemen valt dit vies tegen.

Gisteravond hebben we een gezellig afscheid gehad met ons thuis. Het besef dat ik een tijd weg ga was en is nog niet helemaal aanwezig...

vanochtend om 4 uur ging de wekker. Om 5 uur ben ik vertrokken richting schiphol samen met mijn ouders. Op schiphol had ik met Elise afgesproken zodat we samen konden inchecken etc. Eenmaal ingetjeckt hebben we met ze alle nog even wat gedronken. Hierna was het afscheid nemen aangebroken!

Inmiddels zijn we door de douane heen en zitten we te wachten op ons vliegtuig. We passen ons vast aan aan de antiliaanse cultuur.. want we hebben al minimaal een halfuur vertraging.

Hopelijk valt de vlucht mee en zijn we er voordat we het in de gaten hebben!

liefs x Evi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evi

Actief sinds 23 Dec. 2013
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 11268

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 21 April 2014

Stage Curacao

Landen bezocht: